tirsdag 20. januar 2009

Sosial programvare - fagforeningsperspektiv?

Nokre av studentane drar fram at sosial programvare kan vera ein alvorleg trugsmål mot arbeistidsavtalen lærarane kjempar for.

Eg tenkjer at dei då avgrensar seg til type IM-verktøy som MSN. Det er vel ikkje slik at all rettleiing skal gjerast synkront?

Og der "motsette": Er det slik at all undervisning/læring skal føregå inne på skuleområdet og i klasseromssituasjonen?

Kanskje på tide å grava fram Dewy og hans skuleforsøk.

2 kommentarer:

  1. Vet ikke om jeg enda kan kommentere;)men tenker at sosial programvare også kan gjøre skolearbeidet lettere på mange måter (du velger jo også selv når du vil svare/bruke/invitere til bruk) og i alle fall mer spennende for både elever og lærer!

    SvarSlett
  2. Passive Bloggar er typisk eksempel på at vi med dei nye sosiale media ikkje tenkjer over konsekvensar.
    - Eg har 3 Bloggar, 3 e-postkontoar, Facebook og MSN + nokre til eg ikkje vil nemna ein gong...
    Det tar tid å følgja desse opp.

    Vil eg ha det slik at mine to matteklassar skal forventa at eg er online til å støtta deira læringnår det måtte passa dei å arbeida med lekseplanen?

    Klart desse media kan utnyttast til å omsetja tankar til ord og til å utmeisla eiga forståing. Og her skal vi sjå på kva medium som kan eigna seg. Kanskje opne Bloggar ikkje er det beste.

    SvarSlett